Hairan Suami Bukan Kaki Perempuan Tapi Tiba-Tiba Ada SKANDAL. Rupa-Rupanya... Kesian Suami Aku !!!

loading...
Hairan Suami Bukan Kaki Perempuan Tapi Tiba-Tiba Ada SKANDAL. Rupa-Rupanya... Kesian Suami Aku !!! 

Assalamualaikum.. Saya nak kongsi apa yang saya lalui saat ni, Saya dan suami baru berkahwin, genap setahun bulan ni, alhamdulillah saya disahkan pregnant awal bulan ni jugak, saya anggap ni sebagai hadiah ulang tahun perkahwinan kami, Awal bulan 8 ayah saya menghadap illahi, saya terpaksa duduk kampung teman mak yang masih sedih, memandangkan saya anak sulung, suami izinkan saya.


Hari demi hari, saya perasan dalam tempoh sebulan saya duduk jauh dengan suami, ada banyak yang berubah, dia jarang contact saya, alasan bizi kerja.. Dia jarang wasap saya.. Suami saya bukan jenis kaki perempuan, dia cukup risau kalau ada perempuan yang cuba dekat, sebab takut saya fikir bukan2..Tapi saya tak tahu, mana silapnya.. 

Mungkin Allah menguji, suami kantoi ada skandal dengan orang kampung dia, mak n ayah mertua saya marah sangat, bila saya tahu.. Saya tak marah suami, saya tak nangis, sebab saya kesian baby dalam perot saya, saya balik jumpah suami, dia nak pelok saya, saya lari.. 

Dia merayu nak usap perot saya, saya tepis tangan dia, saya mengigil cakap anak ni bukan anak kau, aku takda suami kaki betina perangai macam babi, suami menangis lepas saya cakap macam tu..

Dia mintak maaf, saya mintak pendapat mak ayah mertua, mereka kata saya kena sabar.. Mak and ayah mertua lah yang banyak menolong saya untuk bersabar, hari demi hari saya tengok suami saya pelek, susah sangat nak ajak solat sama, lepas bersama suka sangat tangguh mandi wajib, saya banyak nasihat dia dengan hukum2 Allah dia cuma dengar tapi saya dapat baca pandangan mata dia kosong, macam tak paham apa2..


Saya pergi jumpa ustaz rawatan islam, saya terkejut bila ustaz kata suami saya dah terkena buatan orang, lepas pada tu saya tak marah suami da.. Saya just diam and layan dia macam biasa, sebab dia pun layan saya macam biasa cuma dia selalu main nfon sorok2, ustaz kata sekarang dia tengah angau.. Perempuan tu nak kami berpecah belah, saya tak paham kenapa manusia sanggup rampas kebahagiaan sesama manusia..


Tapi saya fikir balik, sebab ni lah ada nya syurga neraka kalau tidak.. Siapa nak jadi penghuni neraka tingkat 6 kan  Saya sabar, dan sabar.. Sekarang suami makin okay, dia xde dah nak kejap2 hilang kejap2 hilang. Tapi main hanfon tu tetap ada lah, ustaz kata kena pelahan lahan.. Nak jadi baik ni memang payah, cuba kita nak buat orang sakit, sehari je jalan.


Lepas kes ni, saya fobia nak bahagia depan orang, nak post apa2 gambar kat fb, post apa2 kebahagiaan, kita tak tau hati manusia, Sahabat semua tolong doakan saya di beri kesabaran yang tinggi, dia mudahkan segala urusan, dan Allah kembalikan suami saya seperti sediakala. Amin Tq admin

sumber asal : eksidenz.com
loading...