Ibu kepada Amyra, Noor Zaidah Ahmad, Sayu dan Syahdu melepaskan Amyra kepada Amar

loading...
Ibu kepada Amyra, Noor Zaidah Ahmad, Sayu dan Syahdu melepaskan Amyra kepada Amar

Ibu kepada Amyra, Noor Zaidah Ahmad, yang lebih mesra dipanggil Kak Noor dikalangan media, melihat Amar Baharin satu-satunya lelaki terbaik untuk menjadi suami kepada anak sulungnya itu. 



Dihadapan tetamu majlis persandingan, Kak Noor telah memberikan ucapan yang penuh perasaan buat anak sulungnya yang hari ini sudah menjadi milik orang. 

Perasaan syahdunya itu turut dirasaikan oleh tetamu yang hadir, terdiri daripada sebahagian besar sahabat beliau sendiri dalam industri hiburan tempatan. Beliau sebelum ini adalah antara Pegawai Promosi yang cukup dikenali dibawah label Warner music Malaysia pada tahun 1980-an, 1990-an dan 2000.

"Kasih diberikan tak berbelah bahagi. Sepenuh jiwa mama berikan dalam membela puteri di hati.

Berat melepaskan tetapi tetap dilepaskan demi kelangsungan hidupmu. Ya dia sudah kedewasaan dalam meniti hidup dan dia telah pun serahkan cintanya. 


Amyra, Mama terlalu sayangkan kamu. Seumur hidup, kini kamu telah mejadi milik putera yang terbaik buat kamu.

"Dialah sang arjuna yang terpilih, keistimewaan yang terbahagia. Dia, Amar yang mama harapkan menjadi payung, angin, ombak dan segala untuk ceriakan hidup Amyra.

" Alhamdullillah. ALLAH mudahkan segalanya. Mama gembira masih ada umur panjang dan diberikan waktu untuk saksikan Amyra di pelamin. Mama halalkan segalanya untuk Amyra tuju bahagia dan jadi isteri solehah kepada seorang suami", demikian kongsi Kak Noor yang turut menuntun air mata tetamu yang hadir.


sumber asal : utusan malaysia
loading...